dilluns, 16 de març del 2015

TOMBET

Vaig a vegades a Mallorca i en un llibre de cuina d'allà vaig trobar la recepta del "Tumbet o Tombet"

"El tumbet o tombet es un plato típico de Mallorca muy similar a la samfaina. En su origen únicamente se utilizaba el excedente de hortalizas de temporada: berenjenas, patatas, pimientos rojos y tomates"

Avui volia compartir amb vosaltres la recepta que jo vaig trobar, i com que no m'agrada penjar res al blog que no provi, avui us explicaré com l'he fet.....

TOMBET                                     


Ingredients:
4 patates mitjanes
2 carbassons mitjans
2 albergínies mitjanes
1 pebrot vermell
Salsa de tomàquet feta a casa amb ceba i tomàquet, sal, pebre i una mica de sucre per treure l'acidesa 

Preparació:
Tallar la patata, el carbassó i l'albergínia a rodanxes no molt primes
Tallar el pebrot a daus.
Fregir cada verdura per separat i després deixar-les escorre en un colador i amb paper absorvent.

Alhora fer la salsa de tomàquet.
Després en una greixonera o cassola per anar al forn anar posant-hi per capes les patates, les albergínies, els carbassons, els pebrots i per últim la salsa de tomàquet.

En la recepta original no surt però jo ho he posat uns minuts al forn ben calent perquè així tot els ingredients es combinin millor.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada