diumenge, 26 d’octubre del 2014

LA TORTA DEL SOLE

Avui m'agradaria compartir una recepta salada amb l'ingredient protagonista d'aquesta època........la carbassa

Es una recepta molt especial que em va transmetre una gran amiga i mentora. Ella em va fer veure i em va fer sentir la meva estimació per la cuina. I m'agradaria dedicar-li i convidar a tothom a provar-la.

"LA TORTA DEL SOLE" (font: Rosaria Simone) 

Ingredients: 500 g de carbassa crua
3 ous
4 cullerades soperes de pa ratllat
100g de bacon fumat passat per paella
scamorza affumicata o mozzarella a trocets
un got de llet
sal 
formatge parmesà ratllat

Preparació:
Pelar i trossejar la carbassa. Coure-la al vapor. En un bol, barrejar la carbassa cuita amb la resta dels ingredients. Engreixar un motlle, en forma de corona, amb oli i pa ratllat. Abocar-hi la barreja i fornejar durant 40 o 45 min a 180º.

Bon profit




També vull compartir l'adreça de NIFLAUERS: www.niflauers.com, perquè pugui estar interessat en tots tipus de centres, rams i detalls per nadal que crea amb molt d'amor la Lali. A demés la Lali el dia 2 de desembre 2014 a les 19 hores a la Seu del Districte Aragó nº 311(cantonada Bruc) donar una conferencia amb demostració del Nadal a casa i al finalitzar es farà un sorteig els treballs fets per ella. Es gratuïta 
  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada