dijous, 27 d’agost del 2015

CASERECCIE AMB VERDURES

El secret de menjar una bona pasta esta en comprar-ne una de bona, bullir-la al punt, segons instruccions, però els italians la bullen una miqueta menys, que quedi al dente o un xic crua, perquè quan hi afegeixes la salsa o l'acompanyament s'acaba de fer. I el més important és amb "què" la mengem....Be a mi m'encanta la pasta amb verdures i ho faig amb les que tinc en aquell moment.
L'altre dia vaig tallar porros a rodanxes i carbassó a daus i els vaig posar en una paella fins que es varen estovar i això s'ha de fer a foc molt lent, després hi vaig afegir la meva salsa de tomàquet (ceba deixada confitar i tomàquet escaldat i triturat i tota l'estona que es pugui a foc molt baix i que vagi fent "xup-xup") i ho vaig afegir a una bona pasta (si és italiana......millor) i el final si ratlla al moment de menjar parmesano regianno i ....et mors de gust.

Estava deliciosa ......no feia falta res més.




1 comentari:

  1. Es pot fer amb qualsevol tipus de pasta........però ha de ser bona.......

    ResponElimina